tirsdag den 17. august 2010

Senmodernistisk gætteleg

Jeg kan ikke relatere til mig selv

det forekommer mig umuligt at selvrealiserer

jeg er for diffus til at overskue

og for kortlagt til at begribe

Jeg kender dig, for du er en del af mig.

Og som universet udvider jeg mig

altid.

mine grænser overskrider sig selv

hinanden, bugter sig på kryds og tværs igennem tidligere tiders

forbrugerparadis, deisme, forstandpædagogik.

jeg er lassiez faire, dualisme, forståelsesramme og associationsbegrænsning

jeg er chip, fotosyntese, fotografisk hukommelse

paranoia, logikken

jeg er altings væsen og ikke mindst produktet af det samme.

Jeg når aldrig et maksimum, men ingen kan optage mig totalt

thi det ville resulterer i et break down.

Kan du gætte mit navn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar