fredag den 5. marts 2010

Sene bekendelser

Klem mig.
Klamphuggermusikken.

Jeg tror sjældent rigtigt på noget, men i enkelte øjeblikkelige nu'er falder det mig ind, at et liv uden metafysik, alternativitet og spøgelseshistorier med hold i virkeligheden ville være spild af tid.
Hell, jeg gider ikke leve efter de påståede opsatte, yet uskrevne regler.
Fuck dig freud og superego, fuck dig jung (nej ikke for alvor.
jeg g(l)emte din sjæl i kælderen - undskyld skat, men du fylder simpelthen sådan. nu har jeg din krop siddende ovre i stolen, den kan jeg bruge, når jeg har behov for det (bare rolig, det har jeg tit), og din sjæl er i kælderen, hvor den kan brede sig, og hvis tilfældet skulle opstå (very unlikely) at jeg skulle blive lidt ensom så kunne du jo byde på en kop kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar