onsdag den 12. november 2008

Sjældne bekendelser

Min drøm er at vågne, mens jeg endnu ikke er holdt op med at sove.
Tænk at kunne drømme mens man var vågne. Jeg savner de nætter, hvor jeg drømte om lyseblåt. De nætter hvor gyngestativerne var medvirkende for at skabe en stemning af kerne. Nu er de kun med, når gyngerne bevæger sig af sig selv.
At svømme var dengang let, men med mindet in mente, er jeg begyndt at drukne, før jeg overhovedet har rørt vandoverfladen.
Du skal vide, at jeg på ingen måde bebrejder dig den udvikling mit liv har taget - det er nok blot tilfældigt, at du forsvandt lige da drømmene begyndte.
Ring på et tidspunkt - hvorfor skal du være så forbandet stædig?
Det går op for mig - du ligner mig jo.

- Jeg er bare ikke syg vel, gamle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar